Saturday, 3 March 2012

Ramai Wanita Malu dengan bentuk badan sendiri

Salam Sejahtera semua. Syukur kita bertemu kembali & diberi nafas untuk mensyukuri segala nikmatNya. 

Sebenarnya lebih daripada 90% wanita MALU dengan bentuk badan sendiri. That's wat i feel before. Perkataan W.A.N.I.T.A itu sememangnya cukup indah dan cantik. Tapi, bila tengok penampilan diri dengan masalah kesihatan yang dihadapi, alahai hilang serinya, hilang cantiknya, hilang manisnya.. Dan yng penting kena selalu nampak cantik depan si dia.. (suami u oll la..) 

Ramai wanita yang merasa RENDAH DIRI, MURUNG, KECEWA, SEDIH, MENDERITA dengan bentuk badan dan penampilan diri.
Jangan jadi cenggini
 atau

cenggini..





Apa sebenarnya masalah kami nih?



Gemuk dan berat badan berlebihan
 Aduhai... jangan sampai kerusi pun tak muat ya. Tak bagus ni.












Perut Buncit
Masalah utama kaum wanita, perut buncit tak kira pernah bersalin atau tidak. Spare tyre orang kata.. Nak kancing seluar pun x blh

Lengan Besar dan menggelebeh
Hish besar sangat nih. Berat nak bawa

Peha besar






















Straight cut
Ini dah tahap kurus sangat! hilang cantiknya. Tinggal rangka je. Bila dah begini, pakai apa pun x cantik dah




Bongkok

















  Stretch mark
Rekahan kulit akibat selepas mengandung dan selulit















Breast & Punggung jatuh sebelum usia akibat pemilihan pakaian dalam yang salah



Jangan terus bermurung, Premium Beautiful adalah jawapan terbaik untuk semua masalah di atas disamping amalan pemakanan, gaya hidup sihat dan makanan kesihatan yang diperlukan tubuh.









Ini Puan Faridah, Umur 46 tahun. Segak dan kemas dengan PB. Cantik baju dia kan?


it's me





my friend, Lenda
Perfect Slim, Perfect Shape, Perfect Beauty. PERFECT YOU

Friends, do give me a call for free consultation @ 0133975017 or Inbox to my FB Lin Azlina.

You all DESERVE TO LOOK BEAUTIFUL, HEALTHY & FEEL GOOD. 


Say goodbye to fat, overweight,  Flabby arms, stretch mark and etc.






1 comment:

KAMARUDDIN BIN MAMAT said...

wow! semuanya tak mahu gemuk.
dah ada penyelesaiannya.
jom pakai PB.